Waar ben je naar opzoek?

Vtech Action Cam review: geweldige kindercamera!

2 minuten lezen Denise Meijer Denise Meijer

Kinderen spelen graag met camera’s. De talloze mobiele telefoons van ouders die barstensvol staan met selfies en TikTok-filmpjes zijn hier het bewijs van. Alleen zijn er maar weinig ouder zo naïef om hun kind met hun telefoon of camera op pad te sturen. Gelukkig is er de VTech Kidizoom Action Cam. Hiermee kunnen kinderen zelf (veilig) hun filmpjes maken. Wij schreven voor jou een VTech Action Cam Review en laten je prachtige beelden zien. Lees vooral verder!

Vtech Action Cam Review

Dat de Camera een Action Cam is heeft ook een reden. Je kind kan er naar hartenlust mee ravotten en filmpjes mee maken, zonder dat je bang hoeft te zijn dat het ding binnen een mum van tijd aan diggelen ligt. Iets waar je, gegarandeerd vanuit kan gaan als je een keer besluit om je/ of een telefoon mee te geven (ervan uitgaande dat er mensen zijn die dit überhaupt nog durven met de kids). En wat ook leuk is, hij kan onder water. Tijd voor een VTech Action Cam review!

Op de fiets

Toen mijn zoon de VTech Kidizoom Action Cam voor zijn verjaardag kreeg ging de camera dan ook direct mee naar buiten. Door middel van een extra houder kan de camera worden vastgemaakt aan je fiets, waardoor je een soort van ‘go pro’ idee krijgt en dit was ook precies wat hij heeft gedaan. De camera is heel makkelijk in gebruik voor kinderen. Binnen no-time wist hij dan ook hoe hij de filmpjes kon versnellen, vertragen of voorzien van een leuk filtertje.

De leukste cadeaus voor meisjes van 6 jaar

Wordt je eigen dochter of de dochter van familie of vrienden binnenkort 6 jaar? Wordt je dochter binnenkort 6 jaar? Of is de dochter van familie of vrienden jarig? Dan wil je natuurlijk een leuk verjaardagscadeau geven. Maar waar maak…

• Love2BeMama

onder water met je VTech KidiZoom Action Cam

Daarnaast zit er een waterdichte hoes bij wat ervoor zorgt dat de Kidizoom Action Cam ook onderwater opnames kan maken. Je kan je voorstellen dat hier gretig gebruik van wordt gemaakt tijdens vakanties en tijdens het zwemmen. Ik moet stiekem toegeven dat ik dat ook altijd heb willen doen; foto’s en video’s maken onder water. Desondanks heb ik de waterdichtheid van mijn IPhone nooit zo serieus durven nemen om het uit te proberen.

Love2BeMama heeft er zelfs onderwaterbeelden van gemaakt van wilde dolfijnen op Curacao. Bij gebrek aan hun GoPro namen ze de VTech Action Cam mee onder water.

Een hit

Voor de kinderen is deze camera een absolute hit! De opties op de Action Cam maken het mogelijk om zo creatief mogelijk aan de slag te gaan met de opnames. Daarnaast zitten er ook nog eens leuke spelletjes op die ze op de camera kunnen spelen. Dit geeft mijn telefoon (een hele hoop!) rust. Niet te vergeten dat je zelf ook nog eens wat te lachen hebt. Als je de gemaakte beelden later even terugkijkt, bijvoorbeeld. Daarnaast is het fijn dat je kind niet alles zomaar online kan plaatsen. Omdat je de filmpjes eerst, door middel van een SD-kaart of USB moet uploaden naar je computer, is er slechts een kleine kans dat je niet ziet wat er wordt geplaatst. Dat is een fijn gevoel.

Zoals je kunt lezen zijn wij erg enthousiast over de VTech Action Cam. Vind je de VTech Action Cam review waardevol? Laat het ons vooral weten!

Tip: Er zit geen SD-kaart bij de camera. Deze moet je zelf kopen als je wil dat de KidiZoom iets meer ruimte heeft om de gemaakte foto’s en filmpjes op te slaan. Dit zorgt voor net dat beetje extra speelplezier en extra leuk beeldmateriaal.

In deze blogpost staan affiliatelinks.
Alles over ons advertentiebeleid lees je hier.

Denise Meijer

Hoi! Ik ben Denise. Freelance tekstschrijver, blogger bij Love2BeMama (al jaren!), auteur van mijn eigen ‘Dirty Novel’, moeder van een Engeltje, een Bengeltje en een Prinses. Zelfstandig huismanager en eigenaresse van Tekstbureau Het Pennetje. Sarcast, optimist, eigenwijs en humorist. Schrijft graag vunzige tekstjes en ik heb een ‘no-nonsense’ mentaliteit. Ook schrijf ik graag over het echte moederschap: ongecensureerd en zonder filter!