Het eerste JAAROVERZICHT van Love2BeMama

Op veel blogs heb ik het voorbij zien komen: een jaaroverzicht. Mijn jaaroverzicht is dus niet heel origineel maar het is wel het EERSTE jaaroverzicht wat ik maak. Ik vind het leuk om terug te blikken en vooruit te kijken samen met jullie. Dus hierbij heb je de primeur: het EERSTE jaaroverzicht van Love2BeMama.

Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken. Waarom? Omdat mijn blog er zonder jullie niet zou zijn. Love2BeMama bestaat inmiddels al ruim acht jaar en ik was een van de eerste mamabloggers in Nederland. Het bloggen was toen nog best raar. Want wie ging nou zijn leven delen op internet en daar ook nog geld mee verdienen? Ik zag de mensen kijken als ik vertelde wat ik deed: die heeft een steekje los… Tegenwoordig wordt bloggen gezien als een beroep en kijkt men er niet meer raar van op. Ik ben heel blij dat mijn blog nog steeds bestaat. Dit is wat ik het allerliefste doe. In 2018 sla ik (met mijn blog) een hele nieuwe richting in. En ik hoop dat jullie meegaan…

Personeel ja of nee?

Vorige jaar had ik het zo druk met mijn blog dat ik soms door de bomen het bos niet meer zag. Ik ben toen gaan kijken of het voor mij mogelijk was om personeel aan te nemen. Twee geweldige meiden kwamen mij helpen bij Love2BeMama: Jeanine en Marian. We hebben een heel tof jaar gehad en mooie content gemaakt. Uiteindelijk is gebleken dat personeel niet past bij mij en wat ik wil voor Love2BeMama. Daarom heb ik keuzes gemaakt om toch te kunnen blijven doen wat ik wil. Wat er gaat veranderen kun je hier lezen.

Project #vankaveltotdroomhuis

2017 was voor ons ook een jaar die stond in het teken van het verkopen van ons huis en ons nieuwe huis. 3,5 jaar geleden liepen we tegen een stuk grond aan en ging het balletje rollen. Nu wonen we eindelijk in ons droomhuis. Soms is het best nog onwerkelijk. Elke ochtend word ik wakker en ben ik dankbaar voor wat we hebben. Het waren intensieve weken en zo’n verhuizing hakt erin.

Een leeg nest

In 2017 verliet ook de laatste telg het nest om naar de basisschool te gaan. Wel een mijlpaal hoor maar ook iets waar ik best naar uitkeek. Na acht jaar had ik eindelijk weer eens het huis voor mij alleen op een aantal dagen. En nog steeds geniet ik daar elke dag van. Ik vind het heerlijk als de kinderen thuis zijn maar ook heel fijn om af en toe alleen te zijn.

Op reis

We mochten mooie reisjes maken. Zowel privé als voor Love2BeMama: Het Roode Koper, Disneyland Parijs, naar Italië met Sunweb, met Landal naar Denemarken én naar de opening van de nieuwe zwembaden in het Hof van Saksen.

Voor 2018 staan er alweer heel wat leuke dingen op de agenda. We beginnen met een korte wintersportvakantie op uitnodiging van Wilder Kaiser naar Oostenrijk, de man en ik gaan samen op wintersport (zonder kinderen!), in mei ga ik (ook zonder kinderen) zes dagen naar New York en in oktober gaan we naar Curacao. Alles is even leuk! Het jaar is nog niet eens begonnen en al zoveel leuks om naar uit te kijken.

Een fitte mama worden

In mei 2017 ben ik begonnen met sporten: twee keer per week personal training. Tot op heden doe ik dat nog steeds. En daar ben ik best trots op. Het resultaat begint nu ook langzaam zichtbaar te worden. Sowieso namen mijn klachten zoals bekkenpijn af en werd ik mobieler maar nu word ik ook sterker en ga ik het zien op de weegschaal. Dit blijf ik in 2018 volhouden. Door een personal trainer in te huren heb ik een stok achter de deur. Nu MOET ik wel gaan en kan ik niet afhaken. Het is voor mij een lange weg maar nu ik eenmaal bezig ben gaat het steeds makkelijker…

Onafhankelijkheid!

Eind dit jaar heb ik besloten om zonder mediabureau verder te gaan. Vanaf nu is Love2BeMama niet meer afhankelijk van een mediabureau en zetten wij onze eigen campagnes op. We hebben een goede tijd gehad maar merken dat wij onze eigen koers willen varen. Gelukkig heb ik Bianca! Zij zal in 2018 ook actief betrokken zijn (achter de schermen) bij de campagnes van Love2BeMama en wellicht zie je haar vaker op de blog voorbij komen.

Nieuwe plannen

In 2018 gaan Marjon, van Mamatothemax, en ik samen met Love2BeMama ook (vaker) samenwerken. Marjon ken ik nu een tijdje en het contact is zo leuk. We zitten op dezelfde lijn met wel allebei een heel ander platform. We weten zeker dat we elkaar kunnen versterken en samen veel leuke dingen kunnen doen. Binnenkort spreken we weer af om samen plannen uit te werken en gezellig bij te kletsen.

In 2018 zal Love2BeMama dus een hele andere koers gaan varen. Het wordt persoonlijker, ik ga meer vloggen, zelf content schrijven, filmpjes maken, prachtige campagnes draaien en er staat nog veel meer leuks op de planning. Ik zou het ook super leuk vinden als jullie mee willen denken in 2018: wat wil je lezen op Love2BeMama? Denk mee over het platform en word lid van het Love2BeMama Clubhuis maar je kan natuurlijk ook een reactie achterlaten onder deze blog. Bedankt voor al jullie support en toffe reacties. Hopelijk tot ziens in 2018?

Hieronder een overzicht van de ‘Top Nine foto’s op Instagram’.
Je kan mij hier vinden op Instagram.

BewarenBewaren

Linda Bosscher

Ik ben Linda, 32 jaar, getrouwd en moeder van 3 kids. Founder & content creator van Love2BeMama. Deze blog run ik inmiddels 8 jaar en ik schrijf met veel plezier voor jullie herkenbare artikelen.

1 reactie

Je e-mailadres zal niet worden gepubliceerd.