Madison(14) geëlektrocuteerd door mobieltje in bad

Tragisch nieuws vanuit de Amerikaanse staat New Mexico. Het 14-jarige meisje Madison is geëlektrocuteerd doorzat ze haar mobieltje, die aan de oplader zat, in bad gebruikte. De politie trof haar levenloos aan.

Toen de politie ter plekke was, was het voor Madison al te laat. Ze vonden het meisje in het bad met haar mobiel, die zat aan de oplader verbonden aan een verlengsnoer met het stopcontact.

Familie waarschuwt

Volgens haar oma had het meisje een brandwond op haar hand op de plek waar ze de telefoon vasthield. Ze wil ouders en tieners waarschuwen: “Dit mag zich niet herhalen. We willen dat iedereen zich realiseert dat je niet je telefoon in de badkamer moet gebruiken als ‘ie in het stopcontact zit.”

Lees ook: Jongeren verslaafd aan smartphone? Of jij?

De moeder van het slachtoffer waarschuwt op haar Facebookpagina: “Laar haar stem gehoord worden en vertel uw kinderen over de levensgevaarlijke risico’s!” 


Bron: NOS                   –                  Bron hoofdafbeelding: Pixabay

Marian Alons

Journalist, organisator, kinderwerker, een mensenmens (wat dat ook mag zijn) en liefhebber van paars, nagellak, de natuur en 'de kleine momentjes in het leven'.

Nog geen reacties

Plaats een reactie

Je e-mailadres zal niet worden gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.